2013.02.17. 19:11| Szerző: Szelimo
Ez nehéz és nagyon szubjektív, és nem nagyon látok bele, de mintha előfordulna homok a gépezetben.
 
  • Néha az az érzésem, hogy az accountok túl vannak fegyelmezve, és a projethaszon elvárás miatt rossz szájízű levelezésbe kezdenek pár ezer forintos költség miatt.
  • Néha azt látom, hogy a túl biztonsági játék miatt elveszik a konstruktivitás, 40 levél születik ugyanarról a nagyon pici munkáról.
  • Néha azt látom, hogy megcsináljuk amit az ügyfél kér, de nem mutatunk lehetőségeket, nem vagyunk partnerek.
  • Néha azt érzem, hogy félünk az ügyféltől, az ügyfél főnőkétől, a felelősségtől, a saját főnökeinktől.
  • Néha azt érzem, hogy tankönyv alapján akarjuk szabályozni az ügyfélkapcsolati munkát, leválasztunk ezer éves jól működő kapcsolatokat, ahelyett, hogy kihasználnánk ezt, erőltetjük azt, ami a marketing könyvekben van, de nem vesszük figyelembe az ügyfél ki nem mondott kéréseit. 
 
Ami szerintem segíthet:
 
  • majdnem kötelező jelleggel havi személyes kapcsolat az ügyfelekkel, ebéd, kávé, esetleg színház, sport, bármi.
  • Az "accountok reggelije", ahol a céges kommunikációs irányt át lehet beszélni ügyfelenként (baráti, szigorú, fegyelmezett, célratörő), a "már megint hülye az ügyfél" problémák kötetlen átbeszélése, közösen valamilyen stratégia kitalálása ennek kezelésére.
  • Kommunikációs segítség a vezető accounttól, ha nyöszögés van az ügyfél részéről.
  • Az account felelősségének, munkájának pontos körülírása, ellenőrzése.

myclientsfromhell2.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása