2013.02.17. 19:18| Szerző: Szelimo
Talán ez az egyetlen pont, ahol a három évvel ezelőtti állapot nem nagyon változott.
Mivel a munkáink jellegéből adódóan vélhetősen soha nem fogunk tudni Cannes-ban nyerni, érdemes lenne csak erra a célra fókuszálva létrehozni egy projektet.
Szerintem a jó sorrend a következő:  
1.) Szedjük össze azokat az ötleteket, amik évek óta szunnyadnak a kreatív fejekben, mint egy házi arany pálma
2.) nézzük meg megvalósítható-e, elég eredeti/szellemes/hatékony/jó-e kreatív versenyeken való indulásra.
3.) Keressük meg hozzá a megfelelő megbízót, az account győzze meg az ügyfelet ennek fontosságáról
4.)  Adjuk hozzá erőforrást, kreatívot, stratégiát, szövegírót, produkciót.
5.) Keressük meg azt a nemzetközi versenyt, ahol jó eséllyel győzni fog
6.)nyerjünk.
7.) Mondjuk el ország-világnak és ünnepeljük meg magunkat nagyon
Legrosszabb esetben bukunk pár száz dollárt és pár tucat munkaórát, de egy ilyen viszonylag kötetlen, az eddigiektől gyökeresen eltérő munkafolyamat nagyon sok kreatív energiát szabadítana fel mindenki részéről, kiszélesítené a látókört, kicsit más megvilágításba helyezné a napi munkát is.
 
lion.jpg
Címkék: kutatás kommunikáció  |   | Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása