2013.02.17. 18:55| Szerző: Szelimo
A tavalyi telenor boltátalakítás tender kapcsán már felvetettem szűkebb körben, de azóta is aktuális lehet. Nagyobb tender esetén érdemes lenne kiküldeni a grafikusokat, operátorokat, stratégákat 1-1 napra a nagyobb európai városokba, hogy élőben lássák azt, hogy az adott feladatot máshol hogyan oldották meg. Motivációnak, feltöltődésnek, az ügyfél felé vakításnak, és nem utolsó sorban inspirációnak, a kreatívok színvonalának emelésére nem túl drága és hasznos lehetőség.
 
Telenor_-_India_245759c.jpg
winning-culture-india3.jpg
uninor--621x414.jpg
 
Címkék: kutatás innováció  |   | Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása