Nincsenek releváns (illetve gyakorlatilag semmilyen) díjaink, nem nagyon mérettetjük meg magunkat.
Szerintem ez a csapat sokkal jobb annál, hogy 4 év alatt egy közönségdíjjal kelljen beérnie. Azzal sajnos egyetértek, hogy ilyen hajtásban és ilyen szűklátókörű ügyfelekkel/accountokkal nem lehet emlékezeteset alkotni, de ez gyanítom mindenhol így van. Ha máshogy nem készítsünk egy olyan tervet, ami szerintünk helytálló, és az account hathatós közreműködésével jelentessük meg csak azon a minimális felületen ami az adott versenyen való induláshoz kell.
Kutassuk fel az online versenyeket, nevezzünk, nyerjünk, publikáljuk, és legyünk büszkék. Mert az jó érzés. Csak néhány gyors:
www.act-responsible.org/ACT/IAA/IAA-award-2010.html
awards.dandad.org/2010/html/Advertising_46.html
www.act-responsible.org/public/index.php
www.thedrum.co.uk/events/69-roses-advertising-awards-2010