2010.01.20. 21:17| Szerző: Szelimo

Nem kevés pénzt és energiát fektettünk a közepes formátumú színes nyomtatóba, illetve a fotózási eszközökbe. Ezeket a trendnek megfelelően Házon belüli prepress workflow, illetve komplett fotóstúdiónak is hívhatjuk, és ebben az esetben már jelentősen különbözünk a hasonló ügynökségektől. Talán ebbe a körbe tartozik a rendkívül rugalmas szállítási és logisztikai szolgáltatásunk is.

Ha már rendelkezünk a konkurenciánkat meghaladó technológiai fejlettséggel, három dolgot mindenképp kezdenünk kell vele. Egyrészt kihasználni az általuk nyújtott előnyt. Másrészt a legszélesebb körben kommunikálni, bemutatókat tartani, büszkének lenni rá. Harmadrészt pedig pontosan nyomon követni és leszámlázni az általuk nyújtott szolgáltatást.

A külső kommunikációhoz első körben egy szakszerű, de fogyasztható, színes szagos tréninget kellene tartani az accountoknak: mit tudunk, mitől előnyösek az ügyfélnek, miért jó nekünk. Ha szükséges emailben küldhető portfóliót, referenciamunkákat kell összeállítani.

Címkék: fotó  |   | Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása