Nem kevés pénzt és energiát fektettünk a közepes formátumú színes nyomtatóba, illetve a fotózási eszközökbe. Ezeket a trendnek megfelelően Házon belüli prepress workflow, illetve komplett fotóstúdiónak is hívhatjuk, és ebben az esetben már jelentősen különbözünk a hasonló ügynökségektől. Talán ebbe a körbe tartozik a rendkívül rugalmas szállítási és logisztikai szolgáltatásunk is.
Ha már rendelkezünk a konkurenciánkat meghaladó technológiai fejlettséggel, három dolgot mindenképp kezdenünk kell vele. Egyrészt kihasználni az általuk nyújtott előnyt. Másrészt a legszélesebb körben kommunikálni, bemutatókat tartani, büszkének lenni rá. Harmadrészt pedig pontosan nyomon követni és leszámlázni az általuk nyújtott szolgáltatást.
A külső kommunikációhoz első körben egy szakszerű, de fogyasztható, színes szagos tréninget kellene tartani az accountoknak: mit tudunk, mitől előnyösek az ügyfélnek, miért jó nekünk. Ha szükséges emailben küldhető portfóliót, referenciamunkákat kell összeállítani.