2010.01.20. 22:05| Szerző: Szelimo

Nagyon hasznos és hiánypótló lenne egy olyan team, aki a tenderek beérkezésekor, a nagyobb grafikai munkák előtt háttérkutatást végez az adott cégről, márkáról.

  • az adott cég más régióban elkészült hasonló kampányai, a konkurencia megjelenései, a máshol követett stratégia.
  • a brif alapján körvonalazódott megoldások inspiráló-ötletgeneráló nemzetközi példái.
  • szigorúan anti-marketing-bullshit háttér információ az adott cég helyzetéről, tulajdonosairól, termékeiről konkurenciájáról, és minden olyan tényről, ami a prezentáció során releváns és/vagy érdekes lehet.
Címkék: kutatás  |   | Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása